Verkkonäkyvyys toi uutta asiakaskuntaa Narvin Hoitopisteelle

Kauneushoitola Narvin Hoitopiste on mainostanut Kankaanpään Seudussa jo 22 vuotta. Yrittäjä Sisko Mustajärven mukaan paikallislehtimainonta on elinehto pienyrittäjälle, mutta markkinointitavoissa ja -kanavissa on pysyttävä ajan tasalla, jotta poistuvan asiakaskunnan tilalle saataisiin uusia asiakkaita.

Mustajärvi lähti uudistamaan markkinointiaan viime syksynä Alma Median karusellimainonnalla, jossa Alma-verkoston medioiden sivustoilla pyöri neljä erilaista mainoskuvaa Narvin Hoitopisteen palveluista. Mainonta käynnistyi lokakuussa isänpäiväteemalla ja eteni pikkujouluteeman kautta varsinaiseen jouluun.

– Koko paketin suunnitelma rakennettiin myyntineuvottelija Pirjo Sundmanin kanssa kuntoon heti ensimmäisessä tapaamisessa, kehuu Mustajärvi.

Uudenlainen markkinointi toi kauneushoitolalle näkyvyyttä Kankaanpään Seudusta aina Iltalehteen asti. Mustajärvi on yleisesti ottaen tyytyväinen verkkonäkyvyyden tuomiin hyötyihin.

– Oli ihanaa päästä nettimaailmaan, sillä sitä kautta sain uutta väkeä asiakkaiksi. Toki kampanjalla oli hintansa, mutta olen tyytyväinen, että lähdin mukaan. Kampanjan hyödyt ovat kantaneet pitkälle.

Paikkakunnan oma lehti on Mustajärvelle tärkeä markkinointikanava, jota hän aikoo hyödyntää jatkossakin.

– Kankaanpään Seutu on odotettu lehti ja sitä luetaan. Tosiasia on myös se, että me paikalliset yrittäjät ja media tarvitsemme toisiamme.

 

Menestysresepti

Menestyjä: Narvin Hoitopiste

Haastattelussa: Sisko Mustajärvi

Mainonnan ainekset: Mainoskuvia isänpäivä-, pikkujoulu- ja jouluteemalla karusellina Alma-verkoston sivustoilla.

Mainonnan tulokset: Kauneushoitola sai uusia asiakkaita, jotka kertoivat huomanneensa yrityksen mainoksen esimerkiksi Iltalehden sivuilla.

– Sisko Mustajärven kanssa mainosten suunnittelu ja aikatauluttaminen on helppoa.  Sisko tietää kauneuteen ja hyvinvointiin  vaikuttavat  vuodeajat, mainonnan sykli jakaantuu tasaisesti se mukaan –  asiakkaille sopivaksi.  Vuosien yhteistyöllemme annan  arvosanaksi 10 +. -Pirjo Sundman, myyntineuvottelija

Sinullekin menestystarina? Ota rohkeasti yhteyttä!

Lue lisää asiakkaidemme menestystarinoita: