Satakunnan Kansan mediatuotteet tavoittavat joka viikko 185 000 kuluttajaa

Uusimman Kansallisen Mediatutkimuksen mukaan Satakunnan Kansaa lukee viikoittain 140 000 kuluttajaa. Luvussa ovat mukana sekä paperinen lehti että näköislehti. Näköislehden lukeminen on tullut mukaan tutkimukseen vuoden 2016 alusta.

Satakunnan Kansan verkkosivuilla käy puolestaan viikoittain keskimäärin 105 000 eri kuluttajaa. Yhä useampi lukee Satakunnan Kansaa älypuhelimella. Älypuhelinkäyttäjien osuus kaikista käyttäjistä on jo lähes puolet.

Kuluttajat ovat myös löytäneet Satakunnan Kansan uudistuneen sovelluksen. Mobiilisovellus sisältää mm. uutisvirran, videot, näköislehden, kaupallisen yhteistyön, kanta-asiakasedut ja Iltalehden uutisosion. Sovelluskäyttäjillä uutisten seuraaminen on erittäin aktiivisista. He käyvät lukemassa uutisia usein ja lukevat kerralla useita artikkeleita.

Yhdessä Satakunnan Kansa ja Satakunnankansa.fi tavoittavat joka viikko 84 % Porin markkina-alueen kuluttajista. Tavoittavuus on kasvanut edelleen viime syksystä, jolloin se oli 82 %.

Satakunnan Kansan tuoteperheen lisäksi mainostajan on mahdollista hyödyntää koko Alman digiverkostoa, johon kuuluvat Satakunnan Kansan lisäksi mm. Iltalehti.fi ja Kauppalehti.fi. Yhdessä Alma-verkoston kanssa Satakunnan Kansan tuoteperhe tavoittaa 90 % Porin markkina-alueen kuluttajista viikossa. Mainontaa on mahdollista kohdistaa esimerkiksi maantieteellisen alueen, demografioiden tai kiinnostusalueiden mukaan. Kenelle sinä haluat kohdistaa viestisi?

Lähteet: KMT SL 2016, KMT AL + total 2016, TNS Atlas 1-6/2016, TNS Metrix vkot 46/2016-6/2016, GoogleAnalytics 10/2016-1/2017

Kysyttävää mainonnasta? Autamme mielellämme!

  • Jutta Kangas
  • (äitiyslomalla)
  • Myyntineuvottelija

Tutustu asiakkaidemme kokemuksiin: